تهران نوشت

دل‌نوشته ها، تحلیل فیلم و کتاب

تهران نوشت

دل‌نوشته ها، تحلیل فیلم و کتاب

کتاب های تابستانی

همیشه رسم بر اینه که جوجه رو آخر پاییز بشمارند اما من می خواهم در پایان تابستان سال 92 این کار را انجام دهم و به یاد بسپارم چه کتاب هایی در تابستان خوانده ام و چه فیلم هایی دیده ام:

اصولاً کتاب هایی که من می خوانم به چهار دسته طبقه بندی می شوند. رمان، داستان کوتاه، شعر و روانشناسی

در دسته رمان کتاب هایی که در تابستان 92 خوانده ام شامل موارد زیر است:

1-بت دوره گرد - مرجان بصیری

2-پرچینی از اقاقیا - مرجان ریاحی

3- شوهر عزیز من - فریبا کلهر

4- نیمه ناتمام - نسرین قربانی 

5- جاناتان مرغ دریایی - ریچارد باخ

در دسته داستان کوتاه کتاب هایی که در تابستان 92 خوانده ام شامل موارد زیر است:

6-  سارای همه - فرشته احمدی 

7-  روزی که هزار بار عاشق شدم - روح انگیز شریفیان

8- خانجون و خواب شمرون - شرمین نادری

در دسته شعر کتاب هایی که در تابستان 92 خوانده ام شامل موارد زیر است:

9- ملخ های حاصلخیز - اکبر اکسیر

10- دوستت دارم همین - امیر عباس مهندس

11- هزار و یک سال مانده به من- سرو آزاد ستوده

12- اتاق پرو - مهدی اشرفی

13- گزینه اشعار - عمران صلاحی

14- نوائی هم آهنگ باران -فریدون مشیری

در دسته روانشناسی کتاب هایی که در تابستان 92 خوانده ام شامل موارد زیر است:

15- مرداب روح -جیمز هولیس

نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 16:55 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

چه تابستون پرباری داشتی ماشاالله!
از بین کتابایی که نوشتی شوهر عزیز من رو خوندم. دو تا رمان دیگه ازفریبا کلهر هم تو تابستون خوندم: عاشقانه و پایان یک مرد.

قربانت مامان خانمی
پایان یک مرد رو خوندم اما عاشقانه رو ندارم باید اونم بخرم

سحر یکشنبه 31 شهریور 1392 ساعت 09:33 http://sf22761.blogfa.com

دو سه تا باحالشو بوگو منم بخرم !
یک میلیون ساله کتاب نخوندم‌!

مورد 3 و 4 رو بخون سحر جون

سروآزاد جمعه 19 مهر 1392 ساعت 00:00

خوشحالم که کتاب من رو خوندی...

بله خوندم و بسی لذت هم بردم خانم سروآزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد